Påsklov!!!

Kom precis hem från föreläsningen vi haft idag. Det var Riksmedias Vd som var hos oss & berättade om morgonpress, riktigt bra!

15 grader ute o fåglarna kvittrar, jag har nu påsk lov och ska sätta igång att packa för min lilla roadtrip jag ska ut på !
Om allt går som det ska, sticker jag och David om några timmar mot motala där jag ska lämna David o jag fortsätter mot Örebro där jag möter upp Patrik!

Måste tacka till dom gulliga killarna jag har i min klass! När vi satt ute i solen idag på lunchen kom dom ut o sjung för mig!!! Jag fick ett giganstiskt påskägg med geléhallon ( Kallas hallon här nere i skåne)... TACK killar!

Nu måste jag sätta fart här, vi syns i Örebro!

Kommentarer
Postat av: Miamaria

Vad härligt med lov!! Det är du värd gumman!

Och snart ses vi! :D Puss å kram!!

2009-04-05 @ 14:31:51
URL: http://missmarresmarre.blogg.se/
Postat av: jacob.

Grattis på födelsedagen..i efterskott! :P

Kram kram kram!! :D

2009-04-08 @ 15:20:19
Postat av: Anonym

Hallon! Nu får du skärpa dig, det e faktiskt längesen det va påsklov nu ;) Skriiiiiv :D Smack Lakrits

2009-04-16 @ 19:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0