Yes, yes

Ligger inne i huset och tycker synd om mig själv.. Brännskadad efter all solning, så nu har jag frossa o härliga sår.. Inte ok.

Var i Gbg i helgen o firade Patrik som fyllde år, hade det riktigt mysigt.  Jag & Marlen trotsade solen en dag och tog en shoppingdag i Gbg och jädrans så mycket fint jag fyndade!

Tänkte slänga upp lite bilder på allt som hänt sen sist, sen bär det av till apoteket!

Hoppas ni har det bra,  Till alla klasskompisar i Båstad : Jag saknar er massa!!!!!



Grillning hemma i Örebro med Tea, Robban & Patrik.



Vi åkte Färjan med jobbet ( Mix megapol & Rockklassiker) Självklart hamnade vi i inspelningen av Färjan 3...



Efter 4h sömn på två dygn var det Spa! ( Yes, jag var rödhårig)......


Vi laddar upp inför fotbollen!



Nationaldagen. Patrik, jag o mamma firade med att kolla på mormor när hon hade dansuppvisning i linedance..
Ja, vi var dom enda som hade någon hårfärg där.. =D Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0