" Nattligt bråk slutande med dansk skalle"

Grattis till min systeryster Camilla och Johanna som fyller år idag!

Precis haft föreläsning om TV, ska nu kasta i oss lite mat från Abbes och sen blir det att jobba vidare med våran projektplan för Abstracta. I eftermiddag sticker jag till Göteborg för att vila upp mig efter onsdagsen bravader...

Vi skulle fira att våra marknadsplaner e klara o ja det sluta lite i kaos, som man även kan se i HD...


I går mådde man alltså inte allt för bra och man tackar för man har så underbara klasskompisar som ställer up på en!
Nu kurrar magen så det e dags för mat!

Kommer bli några stressiga dagar framöver med mycket rantarunt.
Idag: Göteborg
Söndag: Båstad
Fredag: Örebro
Lördag: Födelsedagskalas med släkten för mig
Måndag:Nyköping, möte med Maria
Tisdag: Örebro
Onsdag: Jag fyller 25 och sticker ner till Strömstad
Fredag: Göteborg
Lördag: Båstad.......

Tur att man har ett luftigt schema,....


Kommentarer
Postat av: Anki

Har du fått stryk, eller?? Fattade inte riktigt.... Hoppas allt e bra med dig gumman!! kram

2009-03-29 @ 11:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0