Stress Stress...

Okey, okey... Jag har inte bloggat på evigheter,men det e helt enkelt eftersom jag inte haft tid! Jag har flängt runt i Sverige som vanligt och nu e planen att jag ska ta mitt pick o pack och flytta till Oslo, det blir nog braa..

Stressad som aldrig förr e jag oxå, det e mkt som ska klaffa just nu. Vid 17.00 idag ska jag sticka upp till new yorker och inventera med Sufie och innan dess e det miljarder saker som ska fixas...Nej anledningen till att jag ens skriver idag e att min kära Maria utmanade mig med några frågor, så här kommer dom!


Favoritcafé: Eftersom jag aldrig hinner med och fika, så har jag inget "favvo" ställe...
Favorittidning: Alla smaskiga skvallertidningar ( skadad sen frisör tiden)
Bästa saken som händer i vinter: Flytten till Oslo och att mitt & Marias projekt lanseras.
Favoritplagg i garderoben just nu: Räknas mormors raggsockor? Dom e perfekt nu.
Längd: 163 cm lång
Vanligaste färgen på mina kläder just nu: Tråkig som jag e måste jag säga....Svart...
I höst kommer jag att gå klädd i: Min nya kappa och mina DC boots från new york!
Men absolut inte i: Svensk fotbollströja....
Mig själv med tre ord: Glad, förvirrad och kreativ. 
Jag tränar: På att bli en bättre människa och koda htlm... höhö
Höger- eller vänsterhänt: höger.
Humör just nu: stressad, glad och shopping sugen....
Är det nåt du absolut inte äter: Ja, det e ju endel......
Kläder just nu: mjukisar och en ÖSk tröja...
Vad sa du senast: Braaa till killen som ska fixa mina vinterdäck i morgon.
Fisk eller badkruka: badkruka..
Spelar du nåt instrument: Nej, men jag kan Idas sommarvisa på piano, alltid nåt.
Morgon- eller nattmänniska: Morgon
Sparare eller slösare: haha slösare utan dess like, men nu ska jag bli en sparare....
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 stycken
Vad ska barnet/barnen heta? Om jag får en son ska den lilla rackaren heta Algot efter farfar. Nikki om det blir en girl.
Bio eller promenad: men ooohhh....
Är du kittlig: Eh ja....
Största svaghet: Svårt att säga nej.
Det här är jag bra på: Jag e duktig på att jobba! Jag älskar att jobba, sen e jag bra på och fickparkera =D
Bästa bok? Ooh det vågar jag inte ens skriva här haha
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? jag har tyvärr hunnit med båda.
Stökigt eller välstädat? Önska verkligen att jag kunde säga välstädat.. 
Gillar du att sjunga? Absolut, i bilen och när jag städar, dock e jag tondöv.
Kaffe, te eller inget? inget..
Har du en besatthet? japp, jag e en dunnknäckare!
Vem är din bästa vän? Tea, Sufie, Maria, Änna, min syster madde och Anki, det e mina närmaste flickor.
Civilstånd: Anki och Sufie..

Blev uppdraget godkänt Maria?

Jag måste i alla fall springa nu, ha de!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0